Fredag med Susan.

Från 11.00 am började min dag med Susan : )
Vi hoppade in i bilen & drog till Lawrence för att shoppa & besöka KU college. 
Blev en del shopping denna dag med i den supermysiga staden - love it !
Efter shoppingturen blev de rundvandring på Kansas City University.. Hon själv & Matt + deras barn har gått/går på denna skola, så de är som hennes hem som hon visade mig.

    
Ben & Jerrys : )  KU Stadion.
    
Tornet som är till minne av 2:a världskriget där alla elever springer förbi & sen ner över kullen i sina vackra kappor med hatten när de går ut ur The University of Kansas, KU. 

Mot sena eftermiddagen åkte vi till Merriam, hem till familjen Russell (mitt bashem) för ännu ett poolparty : ) De var mycket folk på detta poolparty & jag fick träffa några för första gången. De nya ansiktena var Reid (Susan & Matts yngsta son), Johnny & hans fru Flo.. Skulle ha följt med & tillbringa kvällen med Reid på bio m.m. men de blev tyvärr inställt så de blev en lugn kväll med folket som var kvar istället.. 

  
Basketspelaren Jack.   Reid & Katherine
    
Roxy, Lovisa, Lisa & Folk. 
    
Johnny med frun Foul.    Familjen Kopp
  
Gravida kvinnorna. Susan min shopping vän : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0