hos familjen Kopp

Måndag & tisdag har jag ägnat här hos Jeff & Lisa (Connor & Kaden). Jeff jobbar men jag hänger med Lisa & kidsen + att vi träffar massa folk hela tiden, mycket trevlig tid här. Idag (tisdag) när kidsen var hos en kompis för två timmar passade vi på att göra de sista på städningen av huset som vi påbörjade igår & sen åkte vi till ett nice ställe för att koppla av med pedikyr & manikyr - mycket skönt & välbehövligt. Under dagen har jag försökt blogga ikapp, fixat med bilderna, svarat på alla mail + chattat med massa folk på msn så de har blivit en hel del datasittning medan jag passat ungarna. 
   Planen för resten av kvällen är att jag & Jeff (eventuellt kidsen också) ska ut & käka på Hooters - kommer bli en upplevelse. HAHA ! Men när jag väl har ätit där & kanske har bilder att visa så berättar jag mer om det.. 
Hejsvejs så länge. 


Ta mig tillbaka till din & min tid. 

Kommentarer
Postat av: mamma

jag vet inte om det kan vara så väldigt bra miljö för barn med hooters

ni verkar i alla fall ha roligt. Det syns på tvillingarna att de trivs.

kram

2008-07-25 @ 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0