måndag tisdag.

Gjorde min första dag på "jobbet" i igår. Det var intressant & för de mesta trevligt. 
Blir lite jobbigt när vissa av dem är på en & vill krama en hela tiden + att dem säger att man är såå fin & blablabla, verkligen stirrar en i ögonen & säger att man är otroligt vacker. Jag har som du kanske vet rätt svårt att ta till mig sådant & när de säger det hela tiden blir de ju rätt jobbigt, men jag överlever. Det är dock roligt att de ser upp till en & att jag kan sprida lite glädje där i deras hem, sjukvårdshem. 
   Efter jobbet blev det HOBBY-LOBBY, omg vad jag gillade den butiken : ) En butik helt proppad med pysselgrejer till bröllop, fester & you name it.. Butikens storlek är typ som en stor coop forum butik där du kan hitta ALLT du söker. Det är en av anledningar till varför jag lätt skulle vilja gifta mig här i staterna för du kan verkligen hitta ALLT till ditt bröllop! men hallå, jag gifter mig inte än så jag nöjde mig med att gå hem med en massa scrapbooking prylar som jag var ute efter så jag är definitivt nöjd. Nu kan jag äntligen (när jag väl kommit hem igen) börja få ordning på alla mina fotoalbum för nu har jag grejer som jag kan pynta dem med - jippie! 
   Kvällen bestod av god mat & filmen - P.S. I Love You, bra avslut på dagen helt klart : ) ! 

Idag, tisdag har vi varit vid SAM'S CLUB - megastor typ grocery store där jag dock inte köpte nå mat utan gick hem med en Kansas tröja, tre cd-skivor & två sport bh:ar. 
   Har dessutom gått runt lite nere i downtown Shawnee & tagit kort bland alla miljoner flaggor som är uppsatta över hela united states eftersom det är july 4th på fredag, spännande. Kikade in i en Encore butik som visade sig vara en dyr Second Hand butik & inte någon schyst butik där jag kunde hitta fina kläder, haha - komiskt. Fanns iofs en del schysta väskor men som dock var för dyra för att vara begagnade & ingen som klickade. 
   Nu på kvällen blev det hembeställning av kinamat & lite tv tittande med familjen. Jag själv har annars tillbringat kvällen ute vid poolen där jag legat i solen & läst en bok (Gossip girl), fixat & donat på mitt rum, packat för morgondagen & helgen m.m. 

I morgon, onsdag kommer Christi (Vince fru) hit och hämtar mig klockan 9.00 då jag ska tillbringa dagen med henne & hennes kids på någon djur park eller vad det nu var, de visar sig i morgon.. Kommer hjälpa henne med Jack & Chaterine, alltså sitta barnvakt + att jag sover över där natten till torsdag för att sedan åka med dem till Lake House. De kommer vara en hel del människor där den här helgen eftersom vi firar 4th of July, mammamia vad spännande de ska bli! 
   Så nu säger jag hejdå från mig så länge, så hörs vi igen om några dagar - kram.  

Kommentarer
Postat av: mamma

bra att du hittat hobby lobby. Tänk på att du ska hem det också. kram mamma

2008-07-03 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0