måndag.

Idag var det sista dagen på jobbet för  min del eftersom jag åker hem om prick två veckor :) 
På schemat stod de Nature program, två naturpoliser kom & visade sina djur för gamlingarna + mig med jobbarkompisar. Fick även två manikyrer gjorda så jag var lika nöjd som dem. 
   Mot kvällen blev de Wendys - "de nya Mc'Donalds" ! 
   Efter middagen där drog vi till WalMart & handlade ännu mer grejer, Teresa köpte alla skolgrejer till tvillingarna för över tusen spänn, tack & lov för att vi får mycket skolprylar från våra skolor i Sverige - gillar den idén ! Själv så köpte jag mer scrapbooking prylar som gjorde mig mycket glad  + en mycket fin & sjukt billig plånbok där äntligen långa sedlar (som t.ex dollar sedlar + 500 kronorssedlar) får plats i. Gick ut därifrån med ännu ett leende på läpparna & konstaterade att vi borde ha Wally World i Sverige med. Tack & Hej ! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0