onsdag - torsdag.

Dessa dagar har jag hjälpt Kristy & Vince med deras barn - Jack & Katherine. Kristy föder sin tredje unge den 17:e juli så hon är verkligen på slutklämmen nu & orkar inte lika mycket så det är alldeles ypperligt att jag kan passa ungarna. 
Onsdagen bestod mest av att hänga vid poolen & en hel del bokläsning. Torsdagen besökte vi en farm där vi tittade på en massa olika djur, mycket trevligt. Mot kvällningen när vi alla var packade & klara drog vi till Lake House där vi skulle tillbringa helgen.  
Mamma Maarit: Jag skulle hälsa till dig från Katherine & Jack + att jag lovade att säga att Katherine kommer till Sverige när hon fyllt 16, bara så du vet : ) ! 


Bilder från när jag badade dem innan läggdags, så sjukt söta.


   
Jack & Katherine Schlagel + Lovisa Berg. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0