Party på en lördag

Idag har de varit en riktigt lugn men flummig dag hemma hos Russells. 
Städat huset & hjälpt till med tvätten + att vi flummat järnet, haha.. 
Ser ni alla mina grejer som jag nyligen köpt? Hur ska jag lyckas få hem allt? 
  


Mot kvällningen ringde Roxy & frågade om jag ville haka på henne med vännerna på party. Vem säger nej till ett party, inte jag iaf.. Första festen vi kom till var nere i en källare där alla satt & rökte på, mariujana m.m. som inte riktigt är min grej. Efter ett tag drog vi dock vidare till nästa party som var långt borta vid någon sjö, i någons Lake House. Där blev de bada tunna under stjärnklar himmel med snack & gott att dricka till. 
Eftersom Roxy skulle börja jobba dagen därpå så drog vi hemåt strax innan 02.00 men stannade förbi vid Waffle House för lite nattsnacks / frukost : ) 
Dagen avslutades mer än mycket bra :D ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0