två dagars bra början..

..på denna vecka - mycket bra början : ) 
måndag började med jobb, såklart - BINGO för hela slanten : ) Jag körde BINGO med gamlingarna & delade ut alla priser + att de blev en del manikyrer gjorda idag också. 
   Mot kvällningen blev de "glassfavoritstället" med Russells - mumsfilibabba : )
   Strax efter 9.30 PM drog jag & Roxy till bion där vi mötte Hippy (Health är dock hans riktiga namn) då vi alla gick för att se filmen; WANTED - helt ok film & bra kväll! 

   

Tisdagen tog jag sovmorgon fram till att flicksen väckte mig för att fråga om jag ville hänka till en taco restaurang, såklart att jag ville det eftersom det var tacos vi pratade om. Så in i bilen för att först plockaupp Bill, hans jobbar kompis & deras chef på flygplatsen där de jobbar & sedan längre bort för att få i mig tacos som frukost/lunch – mums.

   På tillbaka vägen stannade vi till på jobbet då jag fick en rundtur bland alla“Hallmarks” flygplan som han jobbar med, mycket intressant & roligt. (kanske man skulle ha riktat in sig på pilotjobbet ändå?)

   På hemvägen tog vi en hel del sväng om turer, drog till Hallmarks köpcentrum & inhandlade lite böcker (din beställning är delvis klar mamma) + annat smått & gott. Vidare till LEGENDS köpcentrum där jag b.la. inhandlade ett halterneck linne så jag kan sola bort mitt kryss i ryggen från tidigare linnen. När vi väl tänkte gå till bilen så sa jag att jag bara ville kika in i Forever 21 en snabbis, se om jag kunde hitta ännu något fint från en av mina favoritbutiker. Min tanke ledde då definitivt till något helt annat än bara tanken ”kika in en snabbis”. Väl där inne så blev jag presenterad (tack varakontakter) för managern av Forever 21 + att jag fick min privata shopping tur med tips av honom – haha, fruktansvärt roligt! Tanken var ju att bara kika inen snabbis eftersom hungriga magar väntade på middag men vi spenderade åtminstone en timme där inne, lätt värt väntan på mat. Kelly & Colleen gick också lika som mig ut från butiken med ett stort leende på läpparna & shopping påsen i handen. 

    Väl hemma blev de lugn kväll med middag, film & packning för kommande dagar.


”Hey girl, I love your outfit” – komplimanger som denna från alla främmande men supertrevliga människor här borta gör mig oerhört glad, tack! 

  
  
    


Kommentarer
Postat av: Maddis

Ååh! Forever 21! :D de har ju så fina kläder! Vad kul du verkar ha det! avis... :P kram!

2008-07-15 @ 03:09:01
Postat av: natalie(:

(svar) tack lovisa! vad kul att du tyckte om de!:D ja eller hur, INDIEN, vilket land <3 helt sjukt, visst?!

ja men dom är ju så fina dina bilder . jag använde en av dom i månadsbladet !!:)

du är en grym fotograf hörru;D är de något att satsa på kanske ?

kram!

2008-07-15 @ 22:45:24
URL: http://nataliesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0