min 4th of july helg.




    
Jeff hoppar & Stephanie (Uncle Steves dotter) gosar med sin hund Chico

    
"pontoon boat"-parade (Måste bara berätta att en av båtarna var utklädda som familjen Flintstone (Fred Flinta) - sjukt roligt att se, fick dock bara ett kort på dessa som var någon slags hawaii båt då grabbarna hade kokonötsskal som bh.)
Patty & Lisa. Sista kortet ser ni kidsen & Papa Ed som leker med fyrverkerier. 
    
Kelly (en Russell tvilling) & jag ute i vattnet. Kaden (en av Lisa & Jeffs tvillingar).
Kelly, Vince, Lisa, Steve, Jack, Kaden & Katherine på trampolinen i vattnet.
    
Vince Schlagel med sina barn Jack & Katherine. 
Jag höll Grandpa Ed sällskap i framsätet på resan hem till Merriam på söndagen. 
     
Söndagskvällen tillbringades med Roxanne. Först Starbucks eftersom vi älskar deras kalla kaffe drinkar. Sedan for bilen till en gigantisk park där vi satte oss ner & bara njöööööt av allt gott som livet ger. På den allra sista bilden ser ni stället där Pam & Jason gifte sig, tänkte att det kunde vara intressant för er : ) Ligger precis vid vattnet, verkligen jättejättejättesuperduper fint - mamma, nu skriver jag om mitt bröllop igen.. haha.. 

Helgen har varit mer än toppen :) 



Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Kanon att se resten av 4 th of July bilderna. Har också sett parken och gått i den där Pam gifte sig Kram mamma

2008-07-13 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0