shopping at the Plaza

    
.The Cheescake factory. Apple Store. Starbucks coffee.

      
.Susan. Lovisa. Plaza.

  
.Inhandlade prylar.

Finns verkligen sååå mycket att berätta om den här dagen som jag tillbringat nere vid Plaza med shopping experten Susan Harding (Matts fru). Har dock inte tid att skriva allt, händer så mycket varje dag som jag gärna vill berätta men har inte tid att uppdatera varje dag så jag tar alla detaljer för den som är intresserad (typ dig sellénkan, våra samtal är primaprima).. 
Lars - kolla in bilden & se om jag köpte rätt prylar till dig.. 

 
Kvällen avslutades med Christi & Grace på en mysig thai restaurang
 innan jag helt utmattad somnade i Familjen Steiners gästrum. 

Kommentarer
Postat av: Sellén

Wieehoo!

Jadu, jag ser frame emot att höra alla detaljer!

...När jag kom in här på bloggen idag så fanns det ju hur mycket som helst uppdaterat! Jätteskoj: ) fick du mitt sms?

Hade bra de sista veckorna-NJUT!

Puss och kram

2008-07-19 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0