min helg.

I torsdags var det meningen att jag skulle gå på en baseball match med Lisa & hennes kids men så blev de icke. Lisa hamnade på sjukhus & jag + Russells blev barnvakt åt Connor & Kaden. Mot kvällningen fick hon lämna sjukan så hon var hemma & vilade strax innan jag, kidsen & Russell kom hem då hennes lugn & ro var över. 
   Fredagen besökte vi baby Lila igen & till lunch blev de Cheescake Factory - mumsfilibabba ! När de var mörkt ute, vilket betyder att barnen sover, avslutade jag, Lisa & Jeff dagen med en mycket bra film. 
   Lördag morgon packade vi in oss i bilen & drog till Lake Wabaunsee för att tillbringa helgen där. Lördagen bestod av en massa sol, sjukt varmt, blå himmel, jet ski, wakeboard, kyrkan & mot kvällen blev de PARTY PARTY ! 
   Partyt var utan dess like, cirkus 250 människor inbjudna, tre långbord proppade med mat & annat gott , ett live band, vacker solnedgång, massa dans & fotografering, trevliga människor, en hel del margaritas + att fullgubbens dans inför oss alla var nog pricken över i:et på en perfekt kväll. 
   Söndag kväll skulle jag egentligen åka tillbaka till Russells men vi blev kvar i Wabaunsee så pass länge till att vi bestämde att jag skulle följa med Kopps hem till Olathe igen så så blev de.. Plockade upp lite tacosmat på hemvägen och sen blev de trevlig pratstund innan läggdags strax efter midnatt. 

    
Lisa & Lila. The Cheesecake Factory. 
  
Kaden & Connor.
    
PARTY PARTY : )
    
Party & massa dans ! Ovan ser ni Carolyns James förresten. 

Lisa & Kaden goes crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0