börja jobba?

På förmiddagen var jag & Teresa på ett hem för äldre där jag fyllde i blanketter & sökte för volontärs jobb. Jag kommer jobba där mån & onsdagar nu i några veckor för att få öva min engelska ännu mer & dessutom hjälpa till & även få göra något annorlunda.. Ser faktiskt fram emot det, hoppas på att de blir bra.
   Vi var även hos Andy idag, eller på firman hans.. För dig som inte vet så är det Teresas brorsa.. Jag fick massage för huvudvärken & dessutom satte dom i några elektroniska grejer i ryggen på mig & han knäckte min nacke. Var livrädd till en början men efteråt så kändes det riktigt skönt faktiskt. Kan ju berätta att när vi kom dit så hade de hänt en olycka tidigare på dagen.. Någon dam, ganska ung till och med, hade visst av något skäl råkat köra rakt in i fönstret/väggen på kliniken (eller vad man nu kallar det) så den är rätt så kvaddad & de ligger glas överallt.. men dom är redan igång & fixar det.. Rolig födelsedagspresent Andy fick då, noot - men men.. thats life ! KLANTIG KVINNA SÄGER DÅ JAG IAF. 
   Kvällens planer är att umgås med Roxanne, Alex, Shelby & Hanna - ska bli skitskoj, ser fram emot det : ) Alex (Roxannes pojkvän) älskar kaffe & Starbucks så han ska ta mig dit så jag till slut får mitt "starbuckskaffe" ! Sen kanske de blir bio eller så, de återstår att se - skriver kanske mer om det senare.. 
 Nu ska jag gå & hjälpa till med middagen som vi precis varit & handlat, jummy !  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh äntligen bilder!! KUL ATT LÄSA! Tom på dalagården utan dig =( =) Starbucks....tänk om man gillade kaffe...men jag åt stora kakor där när jag var i London istället..=) Kraam! Oscar hälsar!

2008-06-21 @ 17:29:32
Postat av: Linda

Oj glömde skriva att det var från mig =)

2008-06-21 @ 17:30:10
URL: http://lindategenfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0