lake house.

Nu sitter jag har hemma hos Jackie & Ed (skriver for dig mor som vill veta vem jag ar hos) tillsammans med Carolyn och bara hanger & vantar pa middagen.. -skulle bara meddela er att jag aker till the lake house nu for att tillbringa min helg dar.. Jag lamnar min dator hemma sa blir val att skriva igen typ pa mandag eller sa..

Pratat i telefon med bade Lars, Pappa & Annie idag :D  vilket ar mycket mycket trevligt !
Jakob, lars, anna, christian, carro & snart peter & elin (allihopa) ar ju dessutom hemma i Ludvika nu & jag sitter har i USA - gash, vad jag saknar dem ! Jaja, nasta Ludvika Festen kommer jag defenitivt vara hemma & ta hand om min familj & vart cafe, helt klart. Jag pratar ju iaf med nagon av dem varje dag sa jag haller mig uppdaterad - vilket ar perfa! 
  

pusshej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det känns tomt utan dig på cafet nu på LA-festen!

2008-06-27 @ 01:06:01
URL: http://jobeart.blogg.se/
Postat av: mamma

vi hörs i helgen ringer dig i sommarstugan. Kram mamma

2008-06-27 @ 11:13:22
Postat av: Anna B

Nu har jag ÄNTLIGEN kollat igenom din blogg. Så fantastiskt intressant! Ser verkligen fram emot nästa inlägg. Tänker mkt på dig och det är skönt att läsa att du har det så bra och har många där som tar väl hand om dig:)

Puss å kram!!!

2008-06-30 @ 23:44:08
Postat av: Alva

Ahh Lovisa man blir ju inte lite avis heller!? Är det släktingar du bor hos eller? Gud vad härligt du verkar ha det!!! SKicka lite fint väder till Sverige ;)

2008-07-02 @ 13:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0