min midsommaraftonskväll

Ja, i år firade jag en amerikansk midsommarafton - alltså ingen alls.. 
   Strax efter tio på kvällen kom Roxy (18 år, hon som jag bor med), Alex(19, roxys pojkvän) & Shelby (17, störtskön kompis) hit för att plocka upp mig. Starbucks hade då precis stängt så de blev inge kakor eller kaffe den kvällen.. Istället åkte vi till SONIC, mycket intressant drive in ställe, haha. Bjuden på glass- mums.
   Typ tio minuter innan elva var vi på plats i biosalongen (bjuden på biobiljett av Alex) för att se filmen The Happening. ojojoj, vi både grät & skrattade igenom hela filmen, så värdelös. Alltså varför lägga pengarna på en sådan film ? Filmen hade ju bra skådisar, en av mina favoriter så den delen gillade jag men själva filmen var ett skämt, haha. Efter filmen tog vi våra tre bilar (dom är ju över 16 så självklart att de har bil & körkort här i USA, inte alls avis) & åkte hem till Alex där det blev mys med hans orm & Family Guy. 
   Strax efter 02.00 då jag var hemma blev de ett samtal med mor min (där kl i Sverige var 09.00) innan jag somnade ganska snabbt.. 

Tack för alla trevliga midsommarhälsningar från Sverige :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0