min söndag.

Dagen började med en gudstjänst i kyrkan. Gick med familjen Russell som går till en katolsk kyrka på över 1000 medlemmar, så kyrkan var fullsatt på den mässan jag var på. De har flera mässor per varje söndag eftersom dom är så många.. I alla fall, gudstjänsten var såklart väldigt annorlunda till vad jag är van vid, mycket regler hit & dit. Själva predikan & härligheten i församlingen var dock jätte skön, love it. 
   Efter kyrkan så blev de Starbucks med Roxanne : ) Vi plockade därefter upp Alex & åkte mot Ledgends. Nu var de shopping som stod på listan - weeehoo ! Så vi åkte till ett STORT (och då menar jag verkligen stort & inget kupolen) shoppingcenter, outdoor iofs så vi fick känna på värmen emellanåt alla air conditionisar.. :P Inhandlade en hel del kläder/skor som lätt kan komma till användning, yeeeahj ! 
   Vid 5.00 PM tiden åkte vi ca. 40 minuter ifrån Kansas City till - Leavenworth för att besöka Roxys vän Karen.. Karen är gravid & bor med sin make men vi var allihopa hos hennes föräldrar eftersom dom har ett större hus med pool och allt.. Jätte fint hus typ ute på landet men ändå nära till allting förutom grannar.. haha.. Där blev det tacos & bad i poolen, super mysigt ! Massa bus med sötinghunden Zoe blev de också : ) 
   Fick min lugg klippt när vi väl var hemma, äntligen. just ja, kanske jag  inte sagt - roxy är frisör m.m. så allt sånt fixar hon. När alex väl flugit ut så blev de tjej & peptalk med Teresa & Roxanne, välbehövligt & trevligt. 

   
Vi är två flickor som gillar Starbucks med sina kalla kaffe drinkar i denna heta värme!
      
Gravida Karen & poool : ) 
   
De söta hundarna ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0