Shoppingrunda.

Idag fick jag sällskap på min runda i parken via telefon med Christian - mycket trevligt : ) 
Är nu hemma från en shoppingrunda som jag varit på med Colleen & Kelly. 
Jag har köpt en vit typ klänning, ett fint linne, ett par skor, hygienprylar, två t-shirts, två par shorts... Hittade dessutom en jääääättte fin klänning men de var nå fel på dragkedjan så jag köpte den aldrig. Men däremot så köpte jag en annan fin klänning som jag ska ha på Linda & Oscars bröllop - weeeho, det är snart ! Så lycklig för dem : ) 
Hittade lite annat smått och gott också som jag ska återvända till för att ev. köpa. 
Nu har jag precis pratat med mamsen (väckt henne igen, opps :P) och ska snart ta cykeln för att dra en runda med Colleen & Kelly - så nog med bloggandet för denna stund.. 


Johannorna, kul att ni läser - miss you guys ! 


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

ha det bra på poolpartyt idag. Miss you love mom

2008-06-17 @ 17:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0