skööön dag !

Rundan i morse var skön, mycket folk i parken eftersom det är finfint väder. 
Teresa tog mig till en bra bokhandeln där jag inhandlade fem böcker, bla. the notebook & dessutom en bok av Henning Mankell som chockade Teresa att de hade svenska författares böcker här i United States, haha.. 
Mot kvällningen blev det middag på baksidan (vid poolområdet) där jag åt min första hemlagade BBQ här i U.S. 
Nu har vi precis kollat klart på en film & jag har ätit deras favorit popcorn - popcorn gjorde i SOCKER, haha !  Teresa & Bill har åkt till en bar nere i downtown & Roxy kom precis hem så nu åker jag med henne på en tur med bilen... 
Även fast jag har det fruktansvärt bra här så kan jag erkänna att jag saknar er där hemma ! 
Vad jag saknar mest är i alla fall Dalagården, det är en sak som är säkert. Ni som ska dit över midsommar & läser detta innan, hälsa DG från mig & njut lite åt mig också, thanks ! pusshej. 

Mina små favoriter : )
Mina favoriter - helt klart : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0