swim meet

Natten var inte trevlig, pga att jag inte kunde sova med mina blåsor på tårna - aaaaj ! Vaknade med huvudvärk så låg i sängen till 12.00 så de blev ingen runda.. Men mina små fula onda grejer på tårna mår iaf bättre nu senare på dagen, tack & lov - så kanske en runda i parken i morgon.. Hoppas* 
   Mot sena eftermiddagen åkte vi till swim meet där tjejerna var redo för att simma igen.. De hann precis hoppa i plurret för att värma upp då speakern säger att alla måste gå upp ur vattnet för de började åska/blixtra & ev. varning för tornado. Under 30 minuter satt vi i bilen & väntade på att vädret skulle ge sig eller att  tävlingen skulle ställas in, och de sistnämnda blev det.    
   Min familj & Mary med hennes två barn åkte till en restaurang där det blev taco igen för min del : ) Nu har vi precis kommit hem & ska till att se en film.. Haha, som vi typ har gjort hela dagen. Vi har bara latat oss framför tvn med CSI, Gilmore Girls, OC, One tree hill m.m. så alla ni som känner mig ang. serier vet att jag stor trivts idag :D 



Saknar min annie. 
SAKNAR DALAGÅRDEN ! 
gosh, min första sommar utan mitt hem (dg), det verkligen svider i hjärtat.
Men är glad för dom som är där iaf : ) 
Ta hand om mitt hjärta åt mig är ni snälla, pusskram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0