tillbaka i Uppsala.

Nu har jag varit i Ludvika nästan två veckor på lite sommarlov- underbart !
Fast nu är jag tillbaka här i Uppsala för att skriva lite prov (sommarskolan) & 
lämna in några uppsatser. 
Sen på onsdag bär de av till USA - WWEEEEEHOOO, äntligen ! 
Har ju min hemsida där jag bloggar sen tidigare, men den här bloggen får bli 
min speciella USA blogg : ) 
jaja, nu ska jag fortsätta plugga lite företagsekonomi för att sedan springa ner till skolan & 
kladda ner de RÄTTA svaren på provet.. 
Ha en blåsig men bra dag, kramhej !


Kommentarer
Postat av: Camilla

Designutlottning pågår just nu i min blogg, kika in och var med i tävlingen. =)

Ha en bra dag. =)

2008-06-09 @ 13:22:50
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: ErikT

Gryyymt =)

2008-06-09 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0