Having fun.

Kort sammanfattning om gardagen:
Nog for att jag tillbringade den mesta tiden pa flygplan men var ju faktiskt ocksa i Chicago nagra timmar - det var trevligt, pa en av varldens storsta flygplatser men jag gick faktiskt aldrig vilse, de gick alldeles utmarkt.
Jackie plockade upp mig pa flygplatsen i Kansas och sen akte vi till Teresa (dar jag bor nu). Pa kvallen gick vi familjen (forutom Roxan som jobbar efter skolan) ut & kakade och de var da verkligen en upplevelse, haha !
Maste bara beratta vad din viktigaste regeln ar har i huset, typ de forsta dom sa pa rundvisningen i huset :) Jag ar ju som en i familjen nu, man gar och tar sig mat eller vad som helst nar man vill - det ar bara middagen som vi ater tillsammans, oftast ute pa nagon restaurang eller take away food. Men iaf, den som tar den sista mjolken (den ar god faktiskt) MASTE ga ner i kallaren och hamta en ny flaska, annars ar man dodens - haha..

Idag gick jag upp tidigt for att packa iordning lite pa mitt rum for att sedan aka ivag.. Mitt rum ar forresten alldeles utmarkt, jatte skon sang med en dunkudde (ar ocksa en stor grej har, att jag var tvungen att kanna pa alla deras kuddar for att valja vilken som passade mitt huvud typ lagga mig ner och prova, dom gav sig aldrig.. haha) jag har tv pa rummet med typ 9000 kanaler, perfa ! Egentligen sa ar det Colleens (en av tvillingarna som jag umgas med) rum men hon har flyttat ut alla sina grejer bara for att jag ska bo har sa mycket i sommar.. Sa jag har flera garderober och en ar som ett Dressing room, nu ar det bara massa klader som saknas men de ska jag forsoka inhandla sa fort som mojligt.
Idag har vi iaf varit pa Bibel Camp. Tvillingarna, Colleen & Kelly, gar i en katolsk skola ( som typ alla gor har, nagon religios skola - vi pratar om USA :P) och har nu sommarlov men hjalper till pa skolans/kyrkans Bibel Camp for den har veckan.
I were in the Snacks Group - oj engelska, jag hade alltsa hand om "Snackset" tillsammans med nagra harliga manniskor, Colleen and Kelly var i en annan grupp.. men men, jag hade anda kul + att jag fick lara kanna massa nytt folk.. :) Som Snacks (Mellanmal) serverade vi candy, apples and pop corns ! haha - america again !
Efter Bibel Camp sa akte vi tre hem men dar var vi hemma sjalva sa vi lagade lite mat, okej dom stoppade in en pizza i ugnen - haha.. dom berattade ocksa att dom hade atit pizza varje dag hela den har veckan ! Och var chockade over att pizza i Sverige var onyttigt.. Just ja - till pizzan at dom dessutom chips istallet for sallad, haha !
Efter lunchen kom "Lady" (don't now her name, just Lady) och skulle prata med flickorna angande nasta termin i skolan, ga i genom lite matte & sant for att kolla vart dom ligger sa da drog jag pa mig joggingskorna & gick/spran runt lite har pa omradet, det var skont ! Nu har vi nyss spelat Monopoly och det slutade med att vi satt i koket och kastade pengar runt oss, haha, sa vi slutade helt & hallet tillslut.. Nu har tjejerna bytt om for att vi ska ivag & sporta - simning idag !
Sa jag borde kila harifran nu & gora mig klar, har inte ens duschat efter min runda an - haha..
Kanske skriver lite senare, puss sa lange.

Kommentarer
Postat av: ErikT

Spännande att äventyret har börjat nu! =)

Lider med dig att du inte har å ä ö ;P hehe

Stackare...

Vi hörs! kram

2008-06-13 @ 05:27:14
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul att du har det bra. Hoppas du får det bra vid stugan med Jackie o Ed mm. Hälsa alla. Kollar du med Teresa var du får springa och gå utan att det blir uppståndelse. Som sagt ha det bra över helgen för du har väl inget internet vid stugan. Pappa hälsar

2008-06-13 @ 11:41:22
Postat av: Sellén

Wow! Äventyret har redan börjad-det hör jag det!

Hjälp vad spännande-här lär jag sitta som klistrad framför datorn och lära mig allt om USA:s onyttigheter ;)Hade bra!

Puss!

2008-06-15 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0