hej igen..

kan ju meddela er alla som förväntar er något mer skrivande på denna blogg att det var bara en grej jag hade när jag var i usa så nära & kära kunde ha koll på vad jag pysslade med i stora drag.. Så jag har faktiskt inte tänkt att fortsätta skriva här nå mer, tyvärr. Dock ska jag självklart lägga upp ett inlägg om min sista vecka i staterna, då mycket spännande hände : ) Får se om jag tar mig tid för det idag, eventuellt så kommer det ett inlägg snart då ! Kan ju även meddela att jag kanske blir att blogga lite på min hemsida, som jag pysslar med och snart lägger upp - men inget lovande här inte utan KANSKE ni ser en del skrivande av mig där sen, men återkommer om det i så fall.. 
nu fixar jag ett nytt inlägg och skriver om min sista vecka, ciao. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet du! Vi var pa Hooters i Las Vegas! Till och med bodde pa det hotellet :D da tankte jag pa dig!

2008-09-13 @ 06:14:16
Postat av: martina

Väldigt kul lovisa. Alla vet att jag aldrig skulle göra nått sånt ;)



Jag vill leka med dig i mogon. Ska vi plugga?

2008-09-17 @ 18:55:27
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/
Postat av: maria.

nämen juste, det tänkte jag inte på att du vet vilka dom är :) va kul. ja jag hade velat träffa dig hade varit kul. var så länge sen nu. <3

2008-09-26 @ 18:57:37
URL: http://mariajansson.blogg.se/
Postat av: Sellén

Mer information åt folket!!!

Du måste blogga, eller öppna hemsidan-jag måste ju ha något att läsa!



Stort TACK på förhand...;)

2008-09-27 @ 22:24:09
Postat av: martina

klart. Du får hänge med nästa gång! :D

2008-10-13 @ 15:53:30
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0